Vánoce 2010

08.01.2011 10:43

            Haf! Taky Vás popadlo to vánoční šílenství jako moji paničku? Asi jo co, panička už pekla perníčky na ten Váš jarmark a ještě něco vyráběla. Tak to Vy jste museli taky něco vyrábět. No řeknu Vám, už jsem paničce i nadávala, že to přehání, ať jde raději za mnou, ale ona si nedala říct. Pak jsme chodily s paničkou na vodítku podél silnice, takže to byla nuda. Už jsem si myslela, že to nikdy neskončí a nebudeme cvičit, chodit na louky, aportovat disky (dogfrisbee) a učit se dogdancing. Když už měla panička všechno hotové, tak už to nebyla nuda a konečně to bylo jako dřív.

Šli jsme na procházku a potkali jsme paniččinu kamarádku s fenkou, mojí novou kamarádku…

            Tína: „Ahoj!“

                Kodie: „Ahoj! Kdo jsi a jak se jmenuješ?“

                Tína: „Jsem tříměsíční štěně Labradora, mám hnědou barvu a jmenuji se Tína.

Kodie: „Já jsem devítiměsíční štěně Chodského psa a jmenuji se Kodie. Už víš co budeš dělat až budeš velká?

Tína: „Asi budu canisterapeutka.“

Kodie: „Já budu chodit na výstavy, panička se mě pokusí uchovnit, abych mohla mít štěňata a začínáme s dogfrisbee, dogdancingem a samozřejmě cvičíme poslušnost (sedni, lehni, aport, zůstaň, ke mně …..). A co je to ta canisterapie?“

Tína: „Canisterapie je léčba psem. Budu si lehat k lidem a oni mě budou hladit a česat.“

Kodie: „Aha, tak to bude prima!“

Tína: „Taky cvičíme poslušnost. Co je to dogfrisbee a dogdancing?“

Kodie: „Dogfrisbee je psí sport. Máme doma koupené psí disky, panička mi je hází  a já je pak chytám a aportuji, ale to je velmi jednoduše vysvětleno. Dělají se tam i různé triky a to třeba i z dogdancingu. Jestli sleduješ Talentmanii nebo Československo má talent, tak tam je Keysi a Angel, obě border kolie, a ty soutěží s dogdancingem.“

Tína: „Hmmm, to je super! A co dostáváš k jídlu? Já dostávám granule a občas ryži s vařeným masem.“

Kodie: „Týjo, my máme skoro stejný jídelníček, ale já ještě dostávám konzervy a někdy i kosti.“

Tína: „Tak to máme dobrý! Ahoj!“

Kodie: „Ahoj!“

            Byl to prima den. Moc jsme si to s paničkou užily. Ještě bych Vám chtěla říct, že už se moc těším na Vánoce. Myslím na Štědrý den, to bude klídek. Panička mi říkala, že na štědrý večer chodí Ježíšek a rozdává dárky. Doufám, že jsem byla hodná tak, že něco dostanu. Vy jste určitě byli, tak dostanete kupu dárků. Nejhorší na tom je, že neuvidím zlaté prasátko ….grrr, protože jsem masožravec, tak to prostě bez něčeho s masem nevydržím. Tak se mějte, ať prodáte co nejvíc výrobků na jarmarku a najdete spoustu dárečků pod stromečkem. Ať Vám nezaskočí kost z kapra!



                                                                                  Haf! Vaše Kodie a Tína