Svod

20.10.2010 18:12

 

Ze psího deníčku

Už jste si o mně možná četli v minulém čísle Vašeho školního časopisu. Panička mi ho donesla domů a celý jsem si ho přečetla a mí psí kámoši taky. Ani jsem ho nerozkousala, jak jsem nejdříve chtěla.

U nás ve psím světě existují tři skupiny psích občanů. Ta první, v ní jsem já, je skupina těch, kteří mají svoje něco jako rodné listy (PP-průkaz původu). Mnozí mí kámoši to nepovažují zrovna za nejlepší, většinou tyto psi mají lidé nejraději, ale není to vždycky tak, najdou se mezi námi i ty smutné případy. Jen se máme tak trochu lépe, žijeme si v přepychu, protože nám přece jenom páníčci dávají kvalitnější jídlo a to hlavně proto, že když nás už mají za takové peníze, občas dostaneme i nějaké maso, dražší granule a já dostávám třeba i konzervu, kde je 80% masa, takže páníčkové říkají, že mám lepší jídlo než oni…=) Pak jsou tu ti, kteří pochází z nějaké „množírny“ psů, většinou bez papírů, tak těch vážně lituji, ti jsou pak celý degenerovaní a mají problémy se zdravím. Ještě tu jsou kámoši kříženci a čistokrevní z útulku nebo zaběhnutí, prostě ti pohodový…

1.října jsem měla osm měsíců. Úplně nejraději mám kousání, trhání, cvičení, frisbee, balónky, lidi, svoje páníčky, kámoše, klacky a spoustu dalších věcí.

Na začátku září jsem se zúčastnila svodu, tam můžou jen ti s papírama, je to něco jako výstava, ale chodí tam štěňata a ukazují zuby, posuzují je tam, jestli vypadají tak jak mají… Tam jsem se setkala po pěti měsících se svými sestrami (Kammy a Kvery alias Kendy). Jinak mě tam ohodnotili takto:

·         K2-středně hnědé oko

·         W5-slámově žluté znaky

Byli jsme všichni moc spokojení. Jeli jsme tam protože je to podmínka k uchovnění, a proto mě tam posuzovali . Když mě uchovní, tak jednou budu mít štěňátka a budou se moci prodávat s průkazem původu, to jsou ti s papírama. Pak se budou mít tak dobře, jako já.

Ještě bych Vám všem ráda popřála hodně úspěchů ve škole a spoustu dobré zábavy, pokud máte doma pejska, tak ho ode mě pozdravujte. Já do školy nechodím, učím se doma. V příštím čísle doufám, že se Vám zase ozvu, pokud si s paničkou najdeme chvilku času mezi hraním.

 

Haf! Vaše Kodie =)