6 měsíců

05.08.2010 11:06

Haf! Už mám 19, 00 kg. Nejradši mám balónky, frisbee, kamínky, trávu a vodu. Tento týden jsem se seznámila s osmiměsíční fenkou rotvajlera a u potoku jsme si asi čtvrt hodiny hrály. Pak jsem byla hrozně unavená, že jsem se najedla a šla spát, což u mě nebývá moc zvykem. :) Chodíme na procházky, třeba včera jsme jeli autem na přehradu, teda pod ni a pak jsme šli nahoru k přehradě a zase zpátky dolů. Hned jsem tam řádila v potoce. Jízdu autem přímo zbožňuju, hned jak páníčkové otevřou kufr, tak si do něj vyskočím (ještě mi teda musí pomáhat) a sednu si. Celou cestu čučím z okna a dívám se, kde kdo jde a jede. Taky mám ráda, když na mě fouká vítr z otevřeného okýnka to pak spokojeně zavírám oči. No a to je tak všechno co mám ráda a co pořád dělám, ale ještě nesmím zapomenout, že hrozně ráda cvičím  a dělám nové kousky. Nové fotky jsou jako obvykle tady. Tak zatím zase se ozvu. Kodie