16. týden

21.05.2010 20:06

Uf! To letí jako z vody ani jsem se nenadála a už mám šestnáct týdnů. Vážím 13, 50 kg. Byla jsem na vycházce s páníčkem a byla jsem doslova jako prase, protože jsme byli někde, kde bylo hodně bahna a já se v něm musela samozřejmě celá vyválet. Jak jsme přišli domů, tak zase všichni nadávali a zjišťovali, kde jsme byli, že jsme jako prasata. Hrozně mě baví kopání balónku, to já se vždycky rozeběhnu a hodně rychle, ale nebrzdím, takže potom udělám salto. Je to hrozná zábava. Už mi začíná línat srst a padají mi zoubky. Páníčkové zjistili, že mi zatím podle všeho vypadlo pět zoubků, protože musím pořád někde lítat, tak to nemůžou zjistit na sto procent. Mně je to úplně jedno, jenom mi vadí, že mě ty zoubky tak tlačí, a proto musím pořád něco kousat. Už jsem se trošku uklidnila a nekousám tak páníčky, ale zato moje hračky jsou skoro zdevastované, pořádně rozkousané. Panička přidala nové video a fotky. Tak se zatím mějte, za týden se zase ozvu. Haf!